Navigace

Jak hodnotí společnost Profivoda naše služby?

Jak hodnotí společnost Profivoda naše služby?

Zákazník, který se rozhodl přesunout svojí POHODU do cloud od  iPodniku, se s námi podělil o své zkušenosti a poskytl cenný vhled do toho, proč se rozhodl pro tuto změnu. V tomto článku se dozvíte, jak probíhal proces migrace a jaký má názor na poskytované služby.

Tento příběh začíná prvním impulzem, kterým byla potřeba kvalitního a funkčního účetního systému, a pokračuje tím, jak se zákazník dozvěděl o službách společnosti iPodnik, a to od realizace až po dlouhodobou spolupráci. Popisuje jaký byl přenos jejich programů do cloudu, včetně příprav a doby, kterou tento proces vyžadoval, a končí hodnocením nepřetržité podpory a celkovou spokojeností se službami. Zákazník své zkušenosti shrnuje s přesvědčením, že by služby iPodniku doporučil i dalším zájemcům.

  1. Co byl impulz pro váš zájem o hostované produkty firmy iPodnik?

Prvním impulzem bylo hledání kvalitního a fungujícího účetního systému. Dalším impulzem bylo i to, že jsme neměli dostatečně dobře pokryté IT pro naše zaměstnance.  

  1. Jak jste se dozvěděli o našich službách a jakým způsobem jste nás oslovili?

Byla to kombinace. Recenze, doporučení a následný hovor, na základě kterého jsme to celé odstartovali obchodní schůzkou a následně zahájili nejprve pilotní a poté dlouhodobou spolupráci. 

  1. Popište proces migrace vašich programů do cloudu a jak dlouho tento přechod trval.

Nejdéle trval proces příprav, ale samotná migrace již byla otázka poměrně krátké doby. Samotné zavedení, odladění a plně využitelné používání bylo v řádech dnů až týdnů napříč celou firmou. Někdo se sžil hned, protože systém znal z předchozího zaměstnání.

  1. Využili jste naši 24/7 podporu během provozu a byli jste spokojeni s řešením vašich požadavků?

Vzhledem k našemu fungování využíváme podporu primárně v pracovní dobu. Všechny naše dotazy a požadavky jsou řešeny v krátké době a jsme s reakční dobou spokojeni. 

  1. Mohli byste na základě vašich zkušeností doporučit naše služby ostatním, kteří uvažují o používání programů Stormware v cloudu?

Zcela jistě a otevřeně můžeme služby doporučit. 

TeamViewer Pro Windows Pro MAC

+420 222 300 800 info@ipodnik.cz

cs sk