Navigace

Co je to resilience v IT a proč je důležitá

Co je to resilience v IT a proč je důležitá

Znáte tu situaci – Váš server nepříjemně zazlobí. Nebo se sám od sebe restartuje v tu nejnevhodnější chvíli. Váš IT specialista je kdesi na dovolené a nebere telefon. Lidé v prodejně čekají, kolegové jsou nervózní a sehnat narychlo někoho, kdo by to opravil je v tu chvíli úkol číslo jedna. 

A když už někoho seženete, tak pro změnu nejsou k serveru náhradní díly. Všichni jsou nervózní, a protože to musí být rychle, tak se to „nějak sflikuje“, hlavně aby to jelo. A pak se z toho stane standard a původní příčina se nevyřeší a na konci je hrubá nespokojenost s celým IT řešením. 

Resilience, podle psychologické definice, je odolnost, schopnost vzdorovat nepříznivým silám a situacím a překonávat krize. V oboru informačních a komunikačních technologií je to pak zejména návrat do stavu před havárií a rychlost s jakou jste schopni obnovit běžný provoz. Předchází jí profylaxe, ale to je na jiný článek. 

V lokálním IT je toto často kámen úrazu, jak popisuje začátek článku. Obvykle není dostatek prostředků a lidí na to, aby se celému IT věnovali pečlivě, aby měli potřebné znalosti a dovednosti a aby byly systémy nastavené tak, aby se řešila příčina, nikoliv následek. Aby se situace znovu neopakovala. 

Jaké to má řešení? Přejděte do cloudu. iPodnik vám garantuje 99,9% dostupnosti, 24/7 technickou podporu, k našemu hardwaru máme vždy záložní a situace na úrovni chyby hardwaru jsme schopni řešit do devadesáti minut. To jsou SLA podmínky, které jsou u nás standardem a které obvykle ani konkurence nenabízí. 

Přidejte se k nám. Celé řešení vám připravíme, nainstalujeme, nakonfigurujeme a budeme vám jej spravovat. Vybereme vám vhodný výpočetní výkon, který nestojí velké peníze a vašemu ajťákovi dáme možnost se v klidu vyspat. A pokud nějaká situace už nastane, vyřešíme ji hned a vy budete moci v klidu pokračovat ve svém businessu.

TeamViewer Pro Windows Pro MAC

+420 222 300 800 info@ipodnik.cz

cs sk