Navigace

Automatizace ve firmách je blíže, než si myslíte

Automatizace ve firmách je blíže, než si myslíte

V každé firmě se dříve nebo později objeví formulář, který vyplňujete zas a znovu. Nebo manuálně zapisované údaje do tabulek. Případně musíte vzít papír a jít si s ním k někomu pro podpis. Nebo poslat PDF ke schválení. Vzniká tak klasický zmatek, čas od času se něco ztratí, nebo nedopadne včas a firemní nepořádek „radostně“ bobtná. 

Takového strašáka lze zahnat zpět do kouta a repetitivní činnosti nahradit automatizací.
Jak na to?
 

V první řadě je doporučeno nasadit a začít využívat cloudové řešení pro spolupráci. iPodnik doporučuje svým zákazníkům využívat služeb Microsoft365. Základními stavebními kameny se pak stanou: 

  • Exchange pro řešení firemních e-mailů 
  • OneDrive pro individuální data a zálohu počítače jednotlivce 
  • Sharepoint pro sdílené složky a soubory a informace týmu 
  • Teams pro online schůzky a komunikaci v reálném čase 

Jenže tyto nástroje, pokud je využíváte naplno, stále ještě neřeší firemní procesy a automatizaci. K tomu slouží jedna z trochu přehlížených součástí Microsoft 365. Tou je nástroj Power Automate. S PowerAutomate vyřešíte například: 

Firemní procesy jako jsou:  

  • Dovolenka, která sama pozná kdo je váš šéf
  • schvalování nákupu,  
  • kniha došlých faktur 
  • a další 

Automatizace denní agendy jako jsou:

  • oznamování o událostech 
  • záznamy vyplněných formulářů 
  • upozornění na termíny splnění 
  • a další 

Power Automate funguje tedy jako nastavitelný nástroj, který v obecné rovině řeší „když tohle, tak tamto“. Tedy pracuje na pozadí e-mailů, souborů, úkolů, seznamů a cahtů a když se, podle vašich pravidel, něco stane, tak k tomu adekvátně reaguje a nahrazuje tak manuální práci a potřebu si vždy vše pamatovat. K dispozici je celá řada již připravených šablon, které můžete ke své práci využít. 

Power Automate vám rádi představíme, stačí nás kontaktovat.

TeamViewer Pro Windows Pro MAC

+420 222 300 800 info@ipodnik.cz

cs sk