Nastavení seskupování ikon na spodní liště Windows
Video návod pro nastavení seskupování ikon na spodní liště Windows. Tímto se vyhnete vícekrát spuštěné Pohodě a nedostatku licencí.
Spustit videoNastavení automatické odpovědi v Outlook Web App
Video návod na nastavení automatické odpovědi v Outlook Web App
Spustit videoNastavení automatické odpovědi v Outlook 2013
Video návod na nastavení automatické odpovědi v Outlook 2013
Spustit videoPřihlášení na server
Video návod na přihlášení na server iPodniku z Vašeho lokálního počítače na Windows Server.
Spustit videoKopírování složek a souborů na vzdálenou plochu
Video návod na kopírování složek a souborů na Vaši vzdálenou plochu a naopak na Windows serveru.
Spustit videoNačtení záloh v Pohodě
Video návod na načtení záloh Vašich účetních jednotek v systému Pohoda.
Spustit videoZálohování v Pohodě
Video návod na zálohování Vašich účetních jednotek v systému Pohoda.
Spustit videoReaktivace sítě v Pohodě
Video návod na provedení reaktivace Vaší sítě v systému Pohoda.
Spustit videoÚdržba účetní jednotky v Pohodě
Video návod na provedení údržby Vaší účetní jednotky v systému Pohoda. Dle doporučení Strormware provádět jednou týdně.
Spustit videoPřesunutí e-mailu z nevyžádané pošty v Outlook
Video návod na nastavení důvěryhodných odesilatelů a přesouvání e-mailů ze složky Nevyžádaná pošta v Outlook.
Spustit videoSpuštění vzdálené pomoci na Vašem počítači
Video návod na stažení a spuštění vzdálené pomoci na Vašem počítači.
Spustit videoSpuštění vzdálené pomoci v Pohodě
Video návod na spuštění vzdálené pomoci v Pohodě na Vaší vzdálené ploše.
Spustit videoNastavení přístupu k Vašim diskům ze vzdálené plochy
Video návod na nastavení přístupu k Vašim lokálním diskům, flash diskům, CD-ROM nebo čteček ze vzdálené plochy v RDP ikoně iPodniku.
Spustit videoNastavení rozlišení na vzdálené ploše
Video návod na nastavení rozlišení na vzdálené ploše v RDP ikoně iPodniku.
Spustit videoOdhlášení ze serveru - Windows Server 2012 R2
Video návod na odhlášení ze serveru iPodniku na vzdálené ploše na Windows Server 2012 R2.
Spustit videoOdhlášení ze serveru - Windows Server 2012 R2
Video návod na odhlášení ze serveru iPodniku na vzdálené ploše na Windows Server 2012.
Spustit videoČasto kladené dotazy
Podpora je součástí ceny našich služeb a je dostupná na telefonním čísle, e-mailu a pokud je to zapotřebí, připojíme se k Vám vzdáleně pomocí programu TeamViewer.
Zálohování dat probíhá jednou denně. Ad-hoc zálohy, které si vytvoříte, jsou drženy po dobu třech měsíců.
Na vzdálenou plochu můžete kopírovat a přenášet soubory tak, jak jste zvyklí z běžných Windows. Princip Kopírovat – Vložit zde funguje jako všude jinde. Na iPodniku máte svůj disk, kam můžete ukládat data, abyste je mohli sdílet s Vašimi kolegy. Data z existující Pohody Vám přeneseme do iPodniku zdarma.
Naši zákazníci vždy získají svůj vlastní server, který s nikým nesdílí. Máte tedy k dispozici nejen prostor pro svá data, aplikace, ale také využívat všechny role a funkce Windows serveru 2012 R2.
Vyúčtování zasíláme měsíčně zpětně podle využitých licencí. Můžete tedy rozšiřovat nebo snižovat využití licencí podle potřeby.
Ano, kalkulace obsahuje všechny náklady spojené s provozem Vašich aplikací, včetně licencí jak vzdálené plochy, tak ostatních produktů společnosti Microsoft. Umožňuje nám to SPLA smlouva.
RDP soubor je definiční soubor pro připojení k Vašemu serveru. Obsahuje adresu a Vaše uživatelské jméno. Protože je to soubor, můžete si jej kopírovat a mít tak přístup z jakéhokoliv zařízení, které používáte pro práci. Na tabletech a mobilních telefonech budete pravděpodobně potřebovat aplikaci, která Vás připojí (stáhnete si ji z iTunes, Google Play nebo Store).
Vzdálená plocha je součást serveru, která graficky zobrazuje Vaše aplikace. Po připojení do iPodniku se Vám tak zobrazí další pracovní plocha, kterou spouští Windows Server 2012 R2 a kde můžete pracovat stejným způsobem, jako znáte ze svého počítače.
Dostupnost je garantována 99,9%, pokud ji nedodržíme, získáte slevu z Vašeho měsíčního paušálu.
Při předání dostanete plně nakonfigurovaný Windows Server 2012 R2 s předinstalovaným Open Office, Adobe Acrobat Reader, Internet Explorer, Mozilla Firefox a Vaší Pohodu. Microsoft Office doinstalujeme na vyžádání.
Na Vašem serveru budete mít k dispozici 40 GB diskového prostoru. Část z něj obsadí instalace samotného Windows Serveru, zbytek je však k dispozici plně pro Vás
RDP soubor zajistí připojení Vaší tiskárny a místních disků. Tiskne se tedy stejně, jako na Vašem počítači – v programu, ze kterého chcete tisknout, vyberete tiskárnu, dáte tisk a budete mít vše vytištěné u sebe. Součástí ekonomického systému Pohoda je také možnost odeslat PDF e-mailem – rádi Vám pomůžeme s nastavením.
Servery jsou fyzicky umístěné v profesionálním datovém centru TTC Telehouse (Superhosting) v Tiskařské 10 v Praze Malešicích.
Potřebujete-li pomoci s Vaším počítačem, rádi Vám na dálku pomůžeme. V tomto případě je ale nutné kontaktovat technickou podporu. Služba je placená.
Vzdálená plocha umí zacházet i s periferiemi, které používáte ve Vašem obchodě. Budou pracovat stejně, jako jste zvyklí, jen je zapotřebí provést konfiguraci Pohody a nastavení Vám uděláme zdarma.
Uživatele můžete přidávat i odebírat nebo pozastavovat podle potřeby. Umožňuje nám to tzv. Service Provider License Agreement (SPLA). Je to smlouva, kterou máme uzavřenou se společností Microsoft a která je základem poskytování IT formou služby.
Aktualizace Pohody je součástí kalkulace a je prováděna v následujících dnech po jejím zveřejnění společností Stormware. Abychom mohli aktualizaci provést, je nutné, abyste měli po dobu jejího provádění vypnutou Pohodu, administrátor Vás k tomu může vyzvat. Aktualizace Windows Serveru je prováděna jednou měsíčně. Všechny aktualizace jsou prováděny v nočních hodinách tak, abychom Vás nerušili od práce. Pokud bude potřeba, domluvíme si společně samostatný aktualizační plán.
Data máte vždy k dispozici, včetně záloh a můžete si je libovolně přenášet z iPodniku třeba na Váš počítač.