Nastavení seskupování ikon na spodní liště Windows
Video návod pro nastavení seskupování ikon na spodní liště Windows. Tímto se vyhnete vícekrát spuštěné Pohodě a nedostatku licencí.
Spustit videoNastavení automatické odpovědi v Outlook Web App
Video návod na nastavení automatické odpovědi v Outlook Web App
Spustit videoNastavení automatické odpovědi v Outlook 2013
Video návod na nastavení automatické odpovědi v Outlook 2013
Spustit videoPřihlášení na server
Video návod na přihlášení na server iPodniku z Vašeho lokálního počítače na Windows Server.
Spustit videoKopírování složek a souborů na vzdálenou plochu
Video návod na kopírování složek a souborů na Vaši vzdálenou plochu a naopak na Windows serveru.
Spustit videoNačtení záloh v Pohodě
Video návod na načtení záloh Vašich účetních jednotek v systému Pohoda.
Spustit videoZálohování v Pohodě
Video návod na zálohování Vašich účetních jednotek v systému Pohoda.
Spustit videoReaktivace sítě v Pohodě
Video návod na provedení reaktivace Vaší sítě v systému Pohoda.
Spustit videoÚdržba účetní jednotky v Pohodě
Video návod na provedení údržby Vaší účetní jednotky v systému Pohoda. Dle doporučení Strormware provádět jednou týdně.
Spustit videoPřesunutí e-mailu z nevyžádané pošty v Outlook
Video návod na nastavení důvěryhodných odesilatelů a přesouvání e-mailů ze složky Nevyžádaná pošta v Outlook.
Spustit videoSpuštění vzdálené pomoci na Vašem počítači
Video návod na stažení a spuštění vzdálené pomoci na Vašem počítači.
Spustit videoSpuštění vzdálené pomoci v Pohodě
Video návod na spuštění vzdálené pomoci v Pohodě na Vaší vzdálené ploše.
Spustit videoNastavení přístupu k Vašim diskům ze vzdálené plochy
Video návod na nastavení přístupu k Vašim lokálním diskům, flash diskům, CD-ROM nebo čteček ze vzdálené plochy v RDP ikoně iPodniku.
Spustit videoNastavení rozlišení na vzdálené ploše
Video návod na nastavení rozlišení na vzdálené ploše v RDP ikoně iPodniku.
Spustit videoOdhlášení ze serveru - Windows Server 2012 R2
Video návod na odhlášení ze serveru iPodniku na vzdálené ploše na Windows Server 2012 R2.
Spustit videoOdhlášení ze serveru - Windows Server 2019
Video návod na odhlášení ze serveru iPodniku na vzdálené ploše na Windows Server 2019.
Spustit videoČasto kladené dotazy
Podpora je součástí ceny našich služeb a je dostupná na telefonním čísle, e-mailu a pokud je to zapotřebí, připojíme se k Vám vzdáleně pomocí programu TeamViewer.
Zálohování dat probíhá jednou denně. Ad-hoc zálohy, které si vytvoříte, jsou drženy po dobu třech měsíců.
Na vzdálenou plochu můžete kopírovat a přenášet soubory tak, jak jste zvyklí z běžných Windows. Princip Kopírovat – Vložit zde funguje jako všude jinde. Na iPodniku máte svůj disk, kam můžete ukládat data, abyste je mohli sdílet s Vašimi kolegy. Data z existující Pohody Vám přeneseme do iPodniku zdarma.
Naši zákazníci vždy získají svůj vlastní server, který s nikým nesdílí. Máte tedy k dispozici nejen prostor pro svá data, aplikace, ale také využívat všechny role a funkce Windows serveru 2019.
Vyúčtování zasíláme měsíčně zpětně podle využitých licencí. Můžete tedy rozšiřovat nebo snižovat využití licencí podle potřeby.
Ano, kalkulace obsahuje všechny náklady spojené s provozem Vašich aplikací, včetně licencí jak vzdálené plochy, tak ostatních produktů společnosti Microsoft. Umožňuje nám to SPLA smlouva.
RDP soubor je definiční soubor pro připojení k Vašemu serveru. Obsahuje adresu a Vaše uživatelské jméno. Protože je to soubor, můžete si jej kopírovat a mít tak přístup z jakéhokoliv zařízení, které používáte pro práci. Na tabletech a mobilních telefonech budete pravděpodobně potřebovat aplikaci, která Vás připojí (stáhnete si ji z iTunes, Google Play nebo Store).
Vzdálená plocha je součást serveru, která graficky zobrazuje Vaše aplikace. Po připojení do iPodniku se Vám tak zobrazí další pracovní plocha, kterou spouští Windows Server 2019 a kde můžete pracovat stejným způsobem, jako znáte ze svého počítače.
Dostupnost je garantována 99,9%, pokud ji nedodržíme, získáte slevu z Vašeho měsíčního paušálu.
Při předání dostanete plně nakonfigurovaný Windows Server 2019 s předinstalovaným Open Office, Adobe Acrobat Reader, Internet Explorer, Mozilla Firefox a Vaší Pohodu. Microsoft Office doinstalujeme na vyžádání.
Na Vašem serveru budete mít k dispozici 40 GB diskového prostoru. Část z něj obsadí instalace samotného Windows Serveru, zbytek je však k dispozici plně pro Vás
RDP soubor zajistí připojení Vaší tiskárny a místních disků. Tiskne se tedy stejně, jako na Vašem počítači – v programu, ze kterého chcete tisknout, vyberete tiskárnu, dáte tisk a budete mít vše vytištěné u sebe. Součástí ekonomického systému Pohoda je také možnost odeslat PDF e-mailem – rádi Vám pomůžeme s nastavením.
Servery jsou fyzicky umístěné v profesionálním datovém centru TTC Telehouse (Superhosting) v Tiskařské 10 v Praze Malešicích.
Potřebujete-li pomoci s Vaším počítačem, rádi Vám na dálku pomůžeme. V tomto případě je ale nutné kontaktovat technickou podporu. Služba je placená.
Vzdálená plocha umí zacházet i s periferiemi, které používáte ve Vašem obchodě. Budou pracovat stejně, jako jste zvyklí, jen je zapotřebí provést konfiguraci Pohody a nastavení Vám uděláme zdarma.
Uživatele můžete přidávat i odebírat nebo pozastavovat podle potřeby. Umožňuje nám to tzv. Service Provider License Agreement (SPLA). Je to smlouva, kterou máme uzavřenou se společností Microsoft a která je základem poskytování IT formou služby.
Aktualizace Pohody je součástí kalkulace a je prováděna v následujících dnech po jejím zveřejnění společností Stormware. Abychom mohli aktualizaci provést, je nutné, abyste měli po dobu jejího provádění vypnutou Pohodu, administrátor Vás k tomu může vyzvat. Aktualizace Windows Serveru je prováděna jednou měsíčně. Všechny aktualizace jsou prováděny v nočních hodinách tak, abychom Vás nerušili od práce. Pokud bude potřeba, domluvíme si společně samostatný aktualizační plán.
Data máte vždy k dispozici, včetně záloh a můžete si je libovolně přenášet z iPodniku třeba na Váš počítač.