S čím vám můžeme pomoci?

Často kladené dotazy  /  Návody

content

Návody

Zde naleznete dokumenty, které Vám pomohou při orientaci na serverch v iPodniku. Návody jsou publikovány v PDF a jsou ke stažení klepnutím na odkaz na soubor.

Videonávody

1:02

Nastavení seskupování ikon na spodní liště Windows

Video návod pro nastavení seskupování ikon na spodní liště Windows. Tímto se vyhnete vícekrát spuštěné Pohodě a nedostatku licencí.

Spustit video
1:34

Nastavení automatické odpovědi v Outlook Web App

Video návod na nastavení automatické odpovědi v Outlook Web App

Spustit video
1:18

Nastavení automatické odpovědi v Outlook 2013

Video návod na nastavení automatické odpovědi v Outlook 2013

Spustit video
1:12

Přihlášení na server

Video návod na přihlášení na server iPodniku z Vašeho lokálního počítače na Windows Server.

Spustit video
1:03

Kopírování složek a souborů na vzdálenou plochu

Video návod na kopírování složek a souborů na Vaši vzdálenou plochu a naopak na Windows serveru.

Spustit video
1:06

Načtení záloh v Pohodě

Video návod na načtení záloh Vašich účetních jednotek v systému Pohoda.

Spustit video
1:10

Zálohování v Pohodě

Video návod na zálohování Vašich účetních jednotek v systému Pohoda.

Spustit video
0:54

Reaktivace sítě v Pohodě

Video návod na provedení reaktivace Vaší sítě v systému Pohoda.

Spustit video
1:16

Údržba účetní jednotky v Pohodě

Video návod na provedení údržby Vaší účetní jednotky v systému Pohoda. Dle doporučení Strormware provádět jednou týdně.

Spustit video
0:53

Přesunutí e-mailu z nevyžádané pošty v Outlook

Video návod na nastavení důvěryhodných odesilatelů a přesouvání e-mailů ze složky Nevyžádaná pošta v Outlook.

Spustit video
0:57

Spuštění vzdálené pomoci na Vašem počítači

Video návod na stažení a spuštění vzdálené pomoci na Vašem počítači.

Spustit video
0:33

Spuštění vzdálené pomoci v Pohodě

Video návod na spuštění vzdálené pomoci v Pohodě na Vaší vzdálené ploše.

Spustit video
0:44

Nastavení přístupu k Vašim diskům ze vzdálené plochy

Video návod na nastavení přístupu k Vašim lokálním diskům, flash diskům, CD-ROM nebo čteček ze vzdálené plochy v RDP ikoně iPodniku.

Spustit video
0:51

Nastavení rozlišení na vzdálené ploše

Video návod na nastavení rozlišení na vzdálené ploše v RDP ikoně iPodniku.

Spustit video
0:36

Odhlášení ze serveru - Windows Server 2012 R2

Video návod na odhlášení ze serveru iPodniku na vzdálené ploše na Windows Server 2012 R2.

Spustit video
0:39

Odhlášení ze serveru - Windows Server 2012 R2

Video návod na odhlášení ze serveru iPodniku na vzdálené ploše na Windows Server 2012.

Spustit video

Často kladené dotazy

1. Jak je realizována podpora?

Podpora je součástí ceny našich služeb a je dostupná na telefonním čísle, e-mailu a pokud je to zapotřebí, připojíme se k Vám vzdáleně pomocí programu TeamViewer.

2. Jak často zálohujete?

Zálohování dat probíhá jednou denně. Ad-hoc zálohy, které si vytvoříte, jsou drženy po dobu třech měsíců.

3. Jak zajistím přenos dat do iPodniku?

Na vzdálenou plochu můžete kopírovat a přenášet soubory tak, jak jste zvyklí z běžných Windows. Princip Kopírovat – Vložit zde funguje jako všude jinde. Na iPodniku máte svůj disk, kam můžete ukládat data, abyste je mohli sdílet s Vašimi kolegy. Data z existující Pohody Vám přeneseme do iPodniku zdarma.

4. Můžeme mít svůj vlastní server, nebo jej sdílíme?

Naši zákazníci vždy získají svůj vlastní server, který s nikým nesdílí. Máte tedy k dispozici nejen prostor pro svá data, aplikace, ale také využívat všechny role a funkce Windows serveru 2012 R2.

5. Jak bude vypadat vyúčtování?

Vyúčtování zasíláme měsíčně zpětně podle využitých licencí. Můžete tedy rozšiřovat nebo snižovat využití licencí podle potřeby.

6. Obsahuje kalkulace všechny licence?

Ano, kalkulace obsahuje všechny náklady spojené s provozem Vašich aplikací, včetně licencí jak vzdálené plochy, tak ostatních produktů společnosti Microsoft. Umožňuje nám to SPLA smlouva.

7. Co je to RDP soubor a jak se připojím?

RDP soubor je definiční soubor pro připojení k Vašemu serveru. Obsahuje adresu a Vaše uživatelské jméno. Protože je to soubor, můžete si jej kopírovat a mít tak přístup z jakéhokoliv zařízení, které používáte pro práci. Na tabletech a mobilních telefonech budete pravděpodobně potřebovat aplikaci, která Vás připojí (stáhnete si ji z iTunes, Google Play nebo Store).

8. Co to je vzdálená plocha

Vzdálená plocha je součást serveru, která graficky zobrazuje Vaše aplikace. Po připojení do iPodniku se Vám tak zobrazí další pracovní plocha, kterou spouští Windows Server 2012 R2 a kde můžete pracovat stejným způsobem, jako znáte ze svého počítače.

9. Jaká je dostupnost?

Dostupnost je garantována 99,9%, pokud ji nedodržíme, získáte slevu z Vašeho měsíčního paušálu.

10. Co obsahuje server, když mi jej předáte?

Při předání dostanete plně nakonfigurovaný Windows Server 2012 R2 s předinstalovaným Open Office, Adobe Acrobat Reader, Internet Explorer, Mozilla Firefox a Vaší Pohodu. Microsoft Office doinstalujeme na vyžádání.

11. Mám v iPodniku vlastní disk?

Na Vašem serveru budete mít k dispozici 40 GB diskového prostoru. Část z něj obsadí instalace samotného Windows Serveru, zbytek je však k dispozici plně pro Vás

12. Jak se z iPodniku tiskne?

RDP soubor zajistí připojení Vaší tiskárny a místních disků. Tiskne se tedy stejně, jako na Vašem počítači – v programu, ze kterého chcete tisknout, vyberete tiskárnu, dáte tisk a budete mít vše vytištěné u sebe. Součástí ekonomického systému Pohoda je také možnost odeslat PDF e-mailem – rádi Vám pomůžeme s nastavením.

13. Kde jsou umístěné servery?

Servery jsou fyzicky umístěné v profesionálním datovém centru TTC Telehouse (Superhosting) v Tiskařské 10 v Praze Malešicích.

14. Můžete mi pomoci, i když mám potíž se svým počítačem?

Potřebujete-li pomoci s Vaším počítačem, rádi Vám na dálku pomůžeme. V tomto případě je ale nutné kontaktovat technickou podporu. Služba je placená.

15. Paragonové tiskárny, čtečky čárových kódu, pokladní šuplíky - jak mi bude fungovat můj hardware?

Vzdálená plocha umí zacházet i s periferiemi, které používáte ve Vašem obchodě. Budou pracovat stejně, jako jste zvyklí, jen je zapotřebí provést konfiguraci Pohody a nastavení Vám uděláme zdarma.

16. Proč se může měnit moje vyúčtování z měsíce na měsíc? Máte smlouvu s Microsoftem?

Uživatele můžete přidávat i odebírat nebo pozastavovat podle potřeby. Umožňuje nám to tzv. Service Provider License Agreement (SPLA). Je to smlouva, kterou máme uzavřenou se společností Microsoft a která je základem poskytování IT formou služby.

17. Jak provádíte aktualizace serverů a Pohody?

Aktualizace Pohody je součástí kalkulace a je prováděna v následujících dnech po jejím zveřejnění společností Stormware. Abychom mohli aktualizaci provést, je nutné, abyste měli po dobu jejího provádění vypnutou Pohodu, administrátor Vás k tomu může vyzvat. Aktualizace Windows Serveru je prováděna jednou měsíčně. Všechny aktualizace jsou prováděny v nočních hodinách tak, abychom Vás nerušili od práce. Pokud bude potřeba, domluvíme si společně samostatný aktualizační plán.

18. Dostanu se k zálohám svých dat?

Data máte vždy k dispozici, včetně záloh a můžete si je libovolně přenášet z iPodniku třeba na Váš počítač.

Kontaktujte nás

Kontaktní údaje:

Mám zájem o:

Počet uživatelů:

Vaše zpráva: