Navigace

M365 support technik

Úvodní představení

Cloud Holding poskytuje IT zázemí středním a malým firmám prostřednictvím datového centra, cloudových technologií a datové analýze. Společnost vznikla v roce 2009 a v současné době poskytuje služby více než 4000 společnostem z oblasti obchodu, e-shopů, kamenných obchodů, výroby, služeb a zdravotnictví.

Pracovní nabídka

Co vás čeká:

Jsme rychle se rozrůstající česká holdingová společnost s 14 letou zkušeností na trhu a v posledních letech zaznamenáváme stabilní 30% meziroční růst.

M365 Support technik zpracovává a přijímá požadavky od klienta a reaguje na jeho potřeby prostřednictvím vzdálené plochy a odstraňuje jeho možné problémy a neznalosti uživatelů v prostředí SW a dat. Pořádá edukativní webináře pro stávající zákaznickou platformu i pro potencionální zákazníky. Klienti u nás mají vzdálenou správu virtuálních serverů, ekonomických a účetních SW, datová úložiště, M365 služby,…

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

Vzdělání: SŠ, VOŠ – Technického nebo IT směru

Výborné komunikační schopnosti osobně i po telefonu

Schopnost sebeprezentace a zvládání obtížných komunikačních situací s klienty

Příjemné vystupování před publikem(webináře)

Odolnost vůči možnému stresu, který sebou helpdesk práce přináší

Anglický jazyk psanou a mluvenou formou

Výhodou bude, pokud budete umět:

Práce s CRM, SQL Server (backup, restore, services, shrink log, folders, files), Microsoft365, Windows server

Předchozí zkušenost z CALL centra/helpdesk

Co vám můžeme nabídnout:

Skvělé pracovní prostředí, přátelský tým, který Vám v začátku pomůže s orientací na zákazníka a ovládáním našich služeb, mladý tým IT specialistů, stabilní práci se silným klientským zázemím.

Postupně Vás certifikujeme a doškolíme na : Stormware SQL E1, Microsoft certifikace, SQL, Znalost ekonomického SW Pohoda, Helios – IT správa vzdálené plochy, Cloud academy, Microsoft365 know-how

Požadované znalosti doplňujeme současným i budoucím kolegům v naší interní Cloud akademii.

Možnost kariérního postupu v rámci firmy i celého holdingu

Práce ve směnném provozu – ranní/odpolední + práce z homeoffice po předchozí domluvě

Napište nám. Ozveme se vám co nejdříve.

Podle vašich potřeb vám doporučíme řešení na míru.

TeamViewer Pro Windows Pro MAC

+420 222 300 800 info@ipodnik.cz

cs sk