Navigace

IT Client Support

Co vás čeká?

Budete se starat o zákazníky jako help desk v rámci jejich čerpaných služeb, poskytovat jim IT vzdálenou podporu, podílet se na implementaci nových řešení a diagnostikovat důvody nefunkčnosti případné uživatelské problémy.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • Minimálně SŠ nejlépe se zaměřením na IT
  • Alespoň základní znalost SQL,WIN server, Pohoda a zkušenosti se CRM systémem

Výhodou bude, pokud budete umět:

MS Office 365, případně budete připraveni na zkoušku MD 100, MD101 Microsoft Academy

Co vám můžeme nabídnout:

Mladý tým IT specialistů, kteří jsou schopni Vás zaškolit a pomoci Vám v začátku, certifikace a vzdělávání na pracovišti, zázemí ekonomicky stabilní a rostoucí firmy, příjemné pracovní prostředí a vysoce odborný tým.

Místo pracoviště: Praha 4 Modřany

Napište nám. Ozveme se vám, co nejdříve.

Podle vašich potřeb vám doporučíme řešení na míru.

TeamViewer Pro Windows Pro MAC

+420 222 300 800 info@ipodnik.cz