Navigace

Technická podpora 24/7

Co obsahuje technická podpora hostingových služeb?

Údržba a monitoring 24/7

  • Aktualizace a správa serveru.
  • Robotizovaný monitoring vytížení a kapacit serveru.
  • Ochrana dat – antivir, hardwarový a softwarový firewall, TIER III datové centrum.
  • Garantovaná dostupnost 99,9 %.
  • Software Assurance – nárok na poslední verze používaného softwaru.
  • Včasné upozornění na docházející kapacity či výkon při růstu zákazníka.

Technická podpora 24/7

  • Česká podpora s opravdovým 3 směnný provozem
  • Telefonická (222 300 800) a e-mailová podpora (podpora@ipodnik.cz)
  • Nastavení podporovaných lokálních zařízení pro připojení na vzdálenu plochu.
  • Nastavení připojení na server z Windows, MacOS, iOS a Android
  • Základní nastavení aplikací Pohoda (MDB, SQL, E1), Pamica, Tax a GLX
  • Údržba a nastavení SQL serveru – backup, shrink, restore atd.
  • Individuální nastavení firewall a pravidel pro připojení na server
  • Zprovoznění RD Web a publikování aplikací
  • Vytvoření IPsec site-to-site VPN tunelu. Konfigurace na straně zákazníka je v rámci zpoplatněné zákaznické péče 
  • Pomoc se správným licencování aplikací Stormware

Naši technici Vám rádi zajistí i úkony nad rámec naší podpory za hodinovou sazbu (1.580 Kč bez DPH/hod):

Správa aplikací a nastandardní zálohování

  • Převod databází z SQL/E1 Pohody do Pohody Look.
  • Migraci i v nočních hodinách a o víkendech.
  • Upgrade aplikací o víkendech.
  • Zajištění zálohy mimo automatický iPodnik backup systém (externí uložiště, automatizace).
  • Speciální nastavení backupovacích plánů pomocí aplikací třetích stran.
  • Obnova záloh mimo standardní 90ti denní zálohovací scénář.

Nastavení serveru a HW zákazníka

  • Nastavení SMB a instalace a nastavení FTP.
  • Nastavení port forwardingu na HW zákazníka.
  • Nastavení VPN na HW zákazníka.
  • Znovu zapnutí serveru zákazníka vypnutého z důvodu dlouhodobého nehrazení služeb.

Projektové a programátorské práce

  • PowerShell skripty pro automatizaci procesů spojených s plánovanými úlohami na serveru.
  • Koordinační a projektové práce při migraci řešení spojených s více dodavateli zákazníka (nástavby, apd.).
  • Výjezdy IT techniků k opravám HW v místě zákazníka.

TeamViewer Pro Windows Pro MAC

+420 222 300 800 info@ipodnik.cz

cs sk