Příběhy našich uživatelů

Přečtěte si reálné zkušenosti našich klientů s iPodnikem. Podívejte se zrychleně na celý proces od potřeby řešit problém, přes hledání řešení, až po instalaci řešení.

content

MC účetnictví a daně

Zpracováváme účetnictví a daně formou outsourcingu pro naše klienty, kterým díky tomu šetříme čas, starosti a zejména peníze.

V čem je MC výjimečné oproti jiným účetním firmám?

Nejsme obyčejní účetní, kterým na konci každého měsíce pošlete doklady, oni vám řeknou, kolik máte zaplatit DPH a tím to končí. Naše práce tady teprve začíná, protože zpracovat podklady k DPH je základ, který by měl udělat každý účetní. Naším cílem je, aby klient měl každý měsíc přehled o tom, jak jeho firma funguje, jaké má hospodářské výsledky, poradit mu (analyzovat) ztrátové oblasti jeho podnikání atd. Zkrátka, aby řídili svou firmu na základě čísel, která my jim dodáme. Pro nás je nejdůležitější, aby klient prosperoval.

Situace: Problém extérních účetních

Široká klientela podnikající v různorodých odvětvích s  rozdílnými potřebami. Jakožto externí účetní firma, která nesedí „in-house“ s klienty, jsme potřebovali takové řešení, které by nám umožnovalo v klidu dělat naší práci a zároveň, které by umožnovalo klientovi se kdykoliv do účetnictví podívat, aby měl přehled nad svou firmou.

Řešení: Online přístup do ekonomického systému

Toto úskalí nám pomohla vyřešit společnost iPodnik. Kdykoliv a kdekoliv má účetní nebo klient s sebou notebook, či tablet s připojením k internetu, může nahlížet do účetního systému online.

Důvody pro iPodnik: Odborná podpora, rychlost, jistota

Nejprve jsme zvažovali pořízení vlastního serveru a souvisejících zařízení i služeb. Došli jsme ale k závěru, že takové řešení, by se nám nevyplatilo, a to nejen z hlediska jednorázové investice do serveru a jeho nastavení, ale také následné údržby serveru a podpory. Nehledě na to, že po pár letech bychom museli kupovat nové servery a starat se o ně. Chceme se primárně soustředit na náš „core“ business a toto nechat odborníkům na IT.

S iPodnikem jsme dostali jistotu, že když se něco stane, nebo něco nefunguje, tak stačí kdykoliv zvednout telefon a zavolat na zákaznickou linku, kde sedí proškolení odborníci, kteří vždy rádi poradí.

Další příběhy našich uživatelů

Kontaktujte nás

Kontaktní údaje:

Mám zájem o:

Počet uživatelů:

Vaše zpráva:

iPodnik respektuje a je v souladu s GDPR. Data, která nám zašlete prostřednictvím kontaktního formuláře využijeme pouze pro zjištění vašich potřeb a vytvoření nabídky našich služeb. Bez vašeho souhlasu je jinak zpracovávat nebudeme.