Microsoft Office 365

Nástroj pro práci odkudkoli, který vám pomůže skloubit pracovní a osobní život

content

Podpora

Garantovaná podpora řešení 24h, 7 dní v týdnu. Zálohujeme data každý den.

Nastavení

Připojení do iPodniku je velmi jednoduché. Dostupnost služby z PC, tabletu nebo telefonu.

Bez starostí

Konfigurace a prvotní nastavení celého prostředí Office 365 pro provoz.

Migrace dat

Jendoduchá migrace dat (e-maily, domény, sdílené soubory).

S čím vám pomůže Office 365?

  • S e-mailem, kontakty, kalendáři, úkoly, a jejich sdílením na všech Vašich zařízeních
  • S bezpečným a zálohovaným prostorem pro firemní data (50GB pro e-maily a 1000GB úložiště s možností rozšíření).
  • S prací nad dokumentem ve více lidech najednou (už žádné "otevřít jen pro čtení").
  • Se synchronizací Vašich dokumentů, ať jste kdekoliv včetně snadného sdílení. Také máte kontrolu, kdo dokument může otevřít nebo měnit.
  • S prací na na cestách. I na tabletech, noteboocích nebo chytrých telefonech.
  • S přehledným a jednoduchým licencováním kancelářského balíku Office.
  • Firemní informace jsou snadno dostupné lidem, kteří k nim mají mít přístup.
  • iPodnik Vám vše nastaví a zprovozní jako součást běžné podpory, kterou poskytujeme 24/7
Mám zájem o službu
iPodnik

Proč používat Office 365

1. Špičkové inovativní technologie

Špičkové inovativní technologie maximalizují váš potenciál, umožňují firmám růst a transformují vaše podnikání.

2. Kompletní řešení

Office 365 je plně integrovaný systém pro komunikaci a spolupráci se schopností budovat sociální sítě uvnitř i vně organizace.

3. Bezproblémová komatibilita

Bezproblémová kompatibilita při komunikaci s okolním světem. Vaši zákazníci a partneři nemusí mít Office 365 pro vzájemnou komunikaci tak jako u konkurenčních řešení.

4. Vzájemná Integrace

Vzájemná integrace všech aplikací včetně integrací s informačními systémy uvnitř firmy. Například výjezd z informačního systému si mohu otevřít na jakémkoli zařízení.

5. Známe prostředí

Známé prostředí pro práci s aplikacemi Microsoft Office včetně plnohodnotného off-line režimu na jakémkoli zařízení (PC, MAC, iPad, Android, iPhone, Windows Phone) pro práci s poštou, kontakty, kalendáři, zápisy z porad, úkoly, dokumenty, projekty, konverzacemi a firemními sociálními sítěmi.

6. Podpora Microsoft partnerů

Podpora Microsoft partnerů – 3000 partnerů v ČR pokrývá oblasti poradenství, nasazení, zaškolení, správy, vývoje a integrací s informačními systémy.

Hlavní funkce

  • Profesionální firemní e-mail
  • Online schůzky, chat a videkonference
  • Ukládání a sdílení souborů
  • Privátní sociální sítě
  • Mobilita a efektivita
  • Bezpečnost
Profesionální firemní e-mail

Profesionální firemní e-mail

  • Schránka s firemní doménou o velikosti 50 GB
  • Archivace e-mailů až několik let
  • Anti spam a antivirová ochrana
  • Profesionální práce s poštou, kontakty, kalendáři, úkoly
  • Přístupná pošta, kalendáře a kontakty na všech zařízeních a platformách
  • Sdílené kalendáře, plánování schůzek a online porad
Online schůzky, chat a videkonference

Online schůzky, chat a videkonference

  • Online schůzky, rychlé zprávy, hovory a videohovory až pro 250 lidí najednou
  • Snadno můžete najít kohokoliv z vaší společnosti a naplánovat si s ním schůzku v Outlooku.
  • Správa účtů zaměstnanců a zabezpečení na podnikové úrovni
Ukládání  a sdílení souborů

Ukládání a sdílení souborů

  • 1000 GB prostoru v cloudu
  • Dostupné z jakéhokoli zařízení a platformy
  • Neustálá synchronizace a zálohování
  • Sdílení dokumentů a souborů ve firmě i mimo firmu
  • Společná práce na jedné verzi dokumentů
  • Klient pro PC, MAC, Windows Phone, Android a iOS
Privátní sociální sítě

Privátní sociální sítě

  • Vytvořte domov pro vaše týmy. Použijte Yammer ke spojení lidí, konverzací a dat. Práce pak může probíhat kdykoli a odkudkoli.
  • Spojení s ostatními - usnadněte týmovou práci a zapojte do konverzací relevantní osoby.
  • Spolupráce za hranicemi vaší organizace - zjednodušte projekty zapojením zákazníků a dodavatelů do konverzací.
Online schůzky, chat a videkonference

Mobilita a efektivita

  • Soubory ukládáme tam, kde je vidí ostatní
  • Editujete online skrz webový prohlížeč
  • Chatujeme i uvnitř dokumentu
  • Máte vnitrofiremní Skype
  • Chodí vám upozornění e-mailem

Bezpečnost

  • Maximální míra zabezpečení
  • Neustálé zálohování a zrcadlení dat
  • Data jsou na území EU
  • Datová centra Amsterdam a Dublin pro zákazníky z EU
  • ISO certifikace bezpečnosti
  • Garantovaná 99,9% dostupnost služeb

Pronájem vs. nákup Office 365

  • Platíte měsíčně jen za to co opravdu používáte
  • Rychlá škálovatelnost dle aktuálních potřeb
  • Rozložte si platby za licence
  • Nasazujte Office snadno a rychle
  • Používejte vždy aktuální a nejlepší verze
Mám zájem o službu
iPodnik
Vyberte si jeden z následujících plánů Office 365
Business Essentials
Office 365
Business
Office 365
Business Premium
Office 365
na vzdálené ploše
  Mám zájem
Office365
Mám zájem
Office365
Mám zájem
Office365
Mám zájem
Office365

Podpora iPodnik 24/7

Pomůžeme vám nastavit nástrojena míru vašich potřeb. Celou dobu jsme vám stále k dispozici 24/7.

Nainstalované plné verze aplikací Office

Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher a OneNote až na 5 počítačů PC nebo Mac na uživatele. Teď obsahuje nové aplikace Office 2016 pro PC a Mac.

Office na tabletech a telefonech

pro plně nainstalované prostředí Office až na 5 tabletech a 5 telefonech na uživatele

Online verze Office

včetně Wordu, Excelu a PowerPointu

Ukládání a sdílení souborů

S 1000 MB úložiště na každého uživatele

E-mail, kalendář a kontakty podnikové úrovně

S 50 GB složkou doručené pošty na uživatele

Neomezené online schůzky

Zasílání rychlých zpráv a HD videokonference s aplikací Skype pro firmy

Podniková sociální síť

Pro spolupráci zaměstnanců z různých oddělení a lokalit

Profesionální digitální nástroje určené k vyprávění příběhů

Ty umožňují vytvářet interaktivní sestavy, prezentace a další materiály

Maximální počet uživatelů

300 300 300 Neomezeně

Aktivace sdílených počítačů (Shared Computer Activation – SCA) pro Office 365 ProPlus

Shared Computer Activation (SCA) pro Office 365 ProPlus

Od září 2014 může více uživatelů Office 365 ProPlus sdílet stejný hardware v následujících třech případech:

  • Na vlastním hardware přímo v místě užití
  • Na zařízeních specializovaných poskytovatelů služeb
  • V prostředí Windows Azure

Jaké verze Office podporují Shared Computer Activation?

SCA lze použít s podnikovými verzemi Office 365 (verze ProPlus a E3).

Výhody Shared Computer Activation pro Office 365 ProPlus

SCA pro Office 365 ProPlus dává zákazníkům možnost volby a vysokou flexibilitu ve způsobu užití licencí. SCA umožňuje zákazníkům využít stávající investice do licencí Office 365 ProPlus při jejich nasazení do cloudu. Zákazníci se tak mohou rozhodnout mezi nasazením na vlastním hardware, nebo využitím sdíleného datového centra autorizovaného poskytovatele služeb a zároveň ke snížení nákladů na cloudovou infrastrukturu díky svým stávajícím licencím Office 365 ProPlus.

Spolupracujte s námi a využijte své licence SCA pro Office 365 ProPlus na maximum. Jsme schválený partner programu SCA pro Office 365 ProPlus, což nám umožňuje nasadit způsobilé licence Office 365 ProPlus do našeho cloudového řešení.

Objednávka