Příběhy našich uživatelů

Přečtěte si reálné zkušenosti našich klientů s iPodnikem. Podívejte se zrychleně na celý proces od potřeby řešit problém, přes hledání řešení, až po instalaci řešení.

content

Information Planet

Společnost Information Planet je jednou z největších studentských agentur s pobočkami po celé Evropě, v Severní i Jižní Americe, Austrálii a na novém Zélandu. Zabývá se zprostředkováním zahraničních studijních a pracovních pobytů a poskytováním souvisejících produktů a služeb (nákup letenek, pomoc při vyřízení víza, ubytování v zahraniční apod.).

Česká pobočka globální sítě pro zajištění studentských i pracovních pobytů

Společnost byla založena v Austrálii, kde má také centrálu a čtyři kanceláře. Díky své velikosti a svému významu je významným partnerem řady škol a může pro své zákazníky získat exkluzivní podmínky.

V České a Slovenské republice má Information Planet řádově 10 zaměstnanců a připravuje otevření pobočky v Brně. Několik dalších Čechů pracuje v australské a kanadské centrále, kde se specializují na služby zákazníkům z ČR a SK.

Neúnosně mnoho administrativní práce

Jak to v podobných případech bývá, aktivity české pobočky rostly rychleji než infrastruktura, což vytvářelo neustále rostoucí nároky na administrativní činnosti. To se týkalo zejména následujícího.

Vystavování faktur za použití Microsoft Excel bylo velmi pracné, protože ke každé faktuře bylo zapotřebí sehnat řadu podkladů. Po otevření pobočky v Brně by tato práce byla ještě komplikovanější, vzhledem k nutnosti zajistit jejich nepřetržité číslování.

Přístup k marketingovým materiálům, smlouvám se školami a dalším důležitým dokumentům. Zaměstnanci ztráceli čas tím, že museli zjišťovat, kdo z jejich kolegů má dokument ve svém počítači, zda se jedná o aktuální verzi, nechat si dokumenty zasílat apod.

Dohledávání informací o službách poskytnutých v minulosti. V řadě situací by se zaměstnanec potřeboval podívat na faktury a zjistit, jaké služby byly zákazníkovi poskytnuty, jejich nalezení však bylo často příliš obtížné.

„Bylo nám jasné, že potřebujeme podporu seriózního účetního systému,“ shrnuje to Tomáš Bláha, který pracuje ve společnosti na pozici E-marketing/webmaster.

Účetnictví a sdílení dokumentů v cloudu

V současné době využívá česká pobočka společnosti Information Planet službu iPodnik.

Měsíční platby se mění podle toho, co je momentálně využíváno, to znamená kolik uživatelů přistupuje do ekonomického systému (účetní, fakturantky, manažeři) a kolik lidí přistupuje ke sdíleným dokumentům. Když například manažer odjíždí na delší dobu do Austrálie, přidá si na tuto dobu uživatelský přístup, aby mohl nahlížet do účetnictví.

Z hlediska uživatelů je práce s iPodnikem velmi snadná. „Stačí kliknout na ikonku, rozbalí se vzdálená plocha a tam uživatel najde účetnictví nebo dokumenty,“ konstatuje Tomáš Bláha.

Jak říká, i zprovoznění řešení bylo velmi rychlé - včetně nalezení elegantního řešení, které umožňuje velmi snadno přistupovat k systému Pohoda z počítačů Mac (ačkoliv je tento systém určen pro OS Windows). Od prvního kontaktu s iPodnikem k plnému provozu řešení (včetně vyškolení uživatelů a migrace archivních účetních dat, která manažerům umožňují porovnávat výsledky za různá období) netrvalo více než měsíc.

Neměli jsme vlastní IT oddělení ani jsme ho nechtěli zakládat

V Information Planet měli jasnou představu o tom, co by měl ekonomický systém umět a že by měl být provozován z hostingového centra dodavatele. „Neměli jsme vlastní IT oddělení a věděli jsme, že se nechceme starat o servery, jejich provoz, údržbu, zálohování a všechno kolem toho. Nemůžeme se tomu věnovat ani platit dalšího člověka. S iPodnikem se prakticky o nic nestaráte. A když si někdo pořídí nový notebook, prostě se připojí a může pokračovat v práci,“ objasňuje Tomáš Bláha.

O volbě systému Pohoda rozhodlo doporučení účetního, který s ním v současnosti pracuje, iPodnik byl vybrán ze dvou konkurentů na základě ceny. „Odvedli pefektní práci. Všechno bylo jednoduché a jasné. Reagovali rychle. Věděli jsme poměrně přesně, co chceme a to jsme také dostali,“ hodnotí Tomáš Bláha spolupráci.

Další příběhy našich uživatelů

Kontaktujte nás

Kontaktní údaje:

Mám zájem o:

Počet uživatelů:

Vaše zpráva: